Evo malo o EMO ljudima : postoje dvije vrste emo ljudi....
1.vrsta-oni kojima je cijeli zivot jedno veliko sranje koje na savkom koraku razmisljaju o smrti koji misle i uvjereni su u to da ih nitko ne voli..uvjek su deprimirani rezu sebi žile i tako slicne strahote..........a sad o drugoj vrsti.....................................................
2.oni koji su happy i koji se samo oblace kao emosi i koji nose takav stil.....koji nemaju veze sa rizanjem zila i koji ne misle da ih nitko ne voli..jedenostavo ljudi kojima se svida taj still
------zato soata s tim predasudima..imamo svi na svoj still......


srijeda, 19. svibnja 2010.

evo nekoliko pjesmica

Mislila sam da si bolji
Da nisi glup ko svi
Da nisi umišljen, specijalan
Stvarno sam mislila da si normalan
Al potrudio si se dokazati mi suprotno
Jer ono što si napravio nije normalno
Više me ne zanimaš
Ne želim ništa tvoje više da mi daš
Vračam ti osmijeh
Što si ga upućivao, slatke riječi
Što si ih slao….
Ne želim ništa o tebe
Al sad stvarno
Više mi ništa nije važno
Budi kakav želiš
Sad me boli briga
Jer shvatila sam da si jedna obična ljiga
**********

True friends
are hard to find,
harder to leave,
and impossible
to forget...

Postoje dani kada je bolje ne ustajati iz kreveta…na primer….od ponedeljka do petka..?!

Učenje počinjem uvek na isti dan… SUTRA!!!!!

Žena je raj za oči, pakao za dušu i čistilište za džep.

Ništa nije tako loše, da ne može biti gore.

Nisam ja lud vi ste samo ljubomorni što glasovi ne pričaju sa vama…?!

Nema tog rešenja, za koje ja nemam problem!

… Gledaju me, ne mogu da veruju da sam to ja, ona mala prevarena .. Da, to sam JA, zašto se čude ??? Ja sam ta devojka koju je ON IZDAO.. Srećna sam i opet imam osmeh na licu, a njega pamtim kao BEDNU VARALICU.

♥☻♥ ☻
/█\./█\
.||. .||.

Ja nisam pesnik, ali pesme pišem, ja nisam živ iako dišem, ja nisam tužan, ali suze teku, ja nisam ranjen, ali rane peku, ova pesma nema smisla i zato si kriva ti, jer od kad tebe sretoh, shvatio sam šta znači voleti….
.-..-.
`•.•´
●/ Srce veliko kao svemir.
/▌
/ \

Kad se sretnu oči naše, spustiću pogled dole, neka ti bude jasno da te moje oči vole, teram te od sebe, sa sobom se borim, želim da te mrzim, a prokleto te volim…
Ne pati za ljudima iz prošlosti – postoji razlog zašto ti nisu sadašnjost …
U životu ne vredi plakati ni za kim…. a ako već plačeš, podigni glavu da ti suza ne bi pala tako NISKO kao što je pala osoba za kojom plačeš…

Hvala ti što si me naučio da se sa bolom nosim. Hvala ti što si mi pokazao kako da se grehom ponosim. Hvala ti što si me naučio da u laži verujem, hvala ti što si mi pokazao kako da osećanjima trgujem. Hvala ti što ni Zbogom nisi hteo reći, hvala ti što će mi jos dugo iz očiju krv teći. Hvala ti za neprospavane i proplakane noći, hvala ti za suze i bes u samoći. Hvala ti što sada znam kako suze najlakše mogu poteći, hvala ti za sve, jer ćeš ti meni sutra hvala za iste stvari reći…

1 komentar:

  1. Pozdrav svima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Moje ime je Naomi Samuel, imam 40 godina, udala sam se sa 31, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon godinu dana braka moj muž je postao tako čudan i stvarno ne razumijem što se događa, spakiran je od kuće drugoj ženi, volim ga toliko da ga ne sanjam da ću ga izgubiti, dajem sve od sebe da osiguram svoju muž mi se vraća, ali sve bez pomoći, plače i plače tražeći pomoć, razgovarala sam o tome s njegovom obitelji, ali nisam dobila odgovor. Stoga mi je moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala pomoći. Ispričala mi je o čovjeku po imenu dr. Apata, rekla mi je da je on jako velik čovjek i pravi muškarac kojem se može vjerovati i da nema nikakve veze s ljubavnim problemima koje ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao bezbrojnim ljudima u ponovnoj izgradnji njihovog odnosa. Bio sam stvarno uvjeren, brzo sam kontaktirao njegovu e-mail adresu, drapata4@gmail.com ili njegov, Whatsapp ili VIBER s ovim brojem (+447307347648). Objašnjavam mu sve svoje probleme, on mi je rekao da se ne moram brinuti da će svi moji problemi biti odmah riješeni. Rekao mi je što da radim da vratim muža, i ja sam to rekla, rekao je da će se moj muž vratiti nakon 3 dana i početi prositi, i to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. Slava našeg odnosa s Bogom sada je vrlo bliska i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i riješite problem jednom zauvijek. I ja sam živi svjedok..

    OdgovoriIzbriši