Evo malo o EMO ljudima : postoje dvije vrste emo ljudi....
1.vrsta-oni kojima je cijeli zivot jedno veliko sranje koje na savkom koraku razmisljaju o smrti koji misle i uvjereni su u to da ih nitko ne voli..uvjek su deprimirani rezu sebi žile i tako slicne strahote..........a sad o drugoj vrsti.....................................................
2.oni koji su happy i koji se samo oblace kao emosi i koji nose takav stil.....koji nemaju veze sa rizanjem zila i koji ne misle da ih nitko ne voli..jedenostavo ljudi kojima se svida taj still
------zato soata s tim predasudima..imamo svi na svoj still......


ponedjeljak, 12. srpnja 2010.

JOŠ MALO PJESMICA

neki ljudi su kao oblak ... kada odu, sunce pocne da sija

Znam Te Budalo Dok Si Kreten Bio.

(❤‿❤) ✰✰ ◕‿◕


ja poznam takve kao ti.Šarmere neodoljive što sami sebe vole najviše...

Dragim neprijateljima želim srećan prelazak preko minskog polja uz pesmu „učini bar jedan pogrešan korak„

Pričajte o meni svašta, neka vam je bujna mašta… Takva sam i takva ću biti, ni za koga se neću promeniti…

Ne mozes ti biti toliko dobar GLUMAC, koliko ja mogu biti dobar reziser . . . :)))

Penju se Mujo i Haso na 90 sprat u stan i na prvom spratu zastanu. Haso: Zzzzzzzaaaaa... Ajde ti i tvoje mucanje, kasnije ćeš mi reći. Tako Haso opet na 40 spratu kaže Muji mu kaže kasnije. Došli oni do 89 sprata: Zzzzzzzaaaaa... Ajde reci više što je bilo. Zzzzzzzzzaaaaabooraviiiiiiiiiiillliiiiiiiiii smo kkkključ


Zasto mi niko ne veruje kada kazem: " On mi je samo dobar drug?


izvini, oprosti, razumi, shvati! Dozvoli da ti objasnim neke stvari! Iz obzira u obzir ne dolazi u obzir! Kostantno receno: Nedostajes mi posteno! ♥


♥ Krajnje je vreme da "ja" i "ti" predjemo na "MI"

Kupila bih tvoju ljubav ;) ..ali nemam nista sitno ^^ ♥

.Ti nisi kao drugi, ti imas ono nesto...Zaljubljena nisam, sve ovo radim svesno...;)

♥ ...ImatiMENE za DevojkU znaci imati: ◘Fantastican Ukus◘ ♥ ◘Celicne Zivce◘ ♥ ◘Viisok Prag Tolerancije◘ ♥ ◘Stav Klosara◘ ♥ ◘Manire Dzentlmena◘ ♥ ◘Srce, Oci i Telo samo za Mene◘ i znas sta je najlepse odsvega?! ► Medju Milion Njih, JEDINO TI ME •ZASLUZUJES•!! ƸӜƷ♥

danas necu plakati,suze nisu lijek,ali pamti ove rijeci VOLJET CU TE ZAUVIJEK! Danas lazem sebe dobro mi je bez tebe ali srce tajnu krije nikad gore bilo nije <\3 :'((.

<< ti si lijepa , ja sam LJEPŠA...ti si luda, ja sam LUĐA...dobro igraš, ja još BOLJE...zato NE DIRAJ MALA ONO ŠTO JE MOJE !! ><

✰ ❤◕‿◕❤ ✰ Shta ochekujesh,da pred tobom na kolenima padam !??! Shta mislsih da cu tebi vechno da se nadam ?!!? Mislish da moje srce josh za tobom lupa ?!!? ~OPROSTI~.....■■■►::NAIVNA SAM::=::ALI NE I GLUPA!:: ◄■■■ ✰ ❤◕‿◕❤ ✰

S̶c̶h̶o̶o̶l . Facebook √

Ooo ko se to posramio..-kad me je video...!?Ko je poGled spustio..i bez reči prošao!?..Šta je ...Stigla te je moja SUdbina...neka Dosta sam i ja plakala...sve tvoje prevare..i ..LAŽi.. došlo --VREME- da NAPLATI...SVE se dušo moja VRATI... JA sad Volim....a ti PATI...!!! ♥

❤ ★Svidjas..mi se svidjas✩...►►►TO ne mOgu kriti◄◄◄..✖TakvOm decku✖...✩Drugarica ne mOgu biti...★ ❤

Hocu da znas** :::VISE MI NE TREBAS::: •●◕ •●◕ **Uzmi svoj lek** :::NARUCI DZEK::: •●◕ •●◕ **Znam da ces** :::PIJAN SHVATITI TEK::: •●◕ •●◕ **Volela te JESAM** :::I BAS ZATO DACU TE::: •●◕ •●◕ **Na dnu sam te nasla** :::TAMO OPET VRACAM TE::: •●.........◕ •●◕ **Eto, kako sve** :::ZA JEDNU NOC SE OKRENE::: •●◕ •●◕ **Bio si moj zivot** :::SAD SI MRTAV ZA MENE::: •●◕ •●◕ milica ^^


.... Dodirni me sasvim slucajno,poljubi me filmski nestvarno..... I najlepse kad je prestani.... Okreni se i nestani ..... ♥ ..
-------------------------------------------------------
Samo s jednim pogledom obaram te s nogu, ti od mene bolje ne mozes ali ja od tebe mogu.....
-------------------------------------------------------
Ako se ikad sretnemo,ti prodji,prodji ko da se neznamo jedino tako mozes mi pomoci,da te prebolim nekako...
-------------------------------------------------------
U tvoju korist, na moju stetu... Jos uvek te volim ~ naaajvishe na svetu!!
-------------------------------------------------------
Pitas gde je ona ljubav nestala? Ma nije ni bilo je,pored tebe sam da zivim prestala i bol i smeh,sve isto je..
-------------------------------------------------------
owo su Ljubawniii...
owo su smeshnii..
-------------------------------------------------------
VoLiM YoUr eYeS , ZaTo sTo sU VeRy nIcE , MaLcIcE LoOk aT Me , pOsLe tOgA DoNT FoRgEt mE ... SrCe mI TiK-TaK FoR YoU , ZaTo sTo i lOvE YoU
-------------------------------------------------------
KORISTIM PUDER, crtam oci, OD LJUBOMORE CE, DUSO, BUBULJICA DA TI ISKOCI! Sjaj na usne, SIJAM SVA, nisam ti ja kriva sto si nakaza! ;)
--------------------------------------------------------
Laze ko kaze da su svi muskarci isti-SVAKI JE GORI OD GOREG...:)
--------------------------------------------------------
Izvini jel ti cura golman pa da te brani ......?? :)))))
-------------------------------------------------------
Prodajem status...Ne komentarisan...Bez lajkova....Godiste 2010....Pa ako hoce da ga ko kupi po povoljnoj ceni....:D
--------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------
Sta radis veceras?? ne znam..verovatno cu se obesim...xD

Nema komentara:

Objavi komentar