Evo malo o EMO ljudima : postoje dvije vrste emo ljudi....
1.vrsta-oni kojima je cijeli zivot jedno veliko sranje koje na savkom koraku razmisljaju o smrti koji misle i uvjereni su u to da ih nitko ne voli..uvjek su deprimirani rezu sebi žile i tako slicne strahote..........a sad o drugoj vrsti.....................................................
2.oni koji su happy i koji se samo oblace kao emosi i koji nose takav stil.....koji nemaju veze sa rizanjem zila i koji ne misle da ih nitko ne voli..jedenostavo ljudi kojima se svida taj still
------zato soata s tim predasudima..imamo svi na svoj still......


ponedjeljak, 12. srpnja 2010.

MALO PJESMICA

.-..- .
`•.•´
● / Srce veliko kao svemir.
/▌
/ \

*lazu oći moje da nisu tvoje*

*kad ti se ne smijesim znam da tada grijesim*

*ako nekog volis iskreno ga voli nemoj da ga varas zapamti to bolŁi*

*zadnjim snagama stojim tu pred tobom dusu razdiru mi bure nemira*

*sta me pitas kako je kad te vidim dobro je*

*al srecom bar ja znam da greske oprastam*

*al vrlo dobro znas slaba sam na tebe*

*bolje izgubiti ponos radi ljubavi nego ljubav radi ponosa*

*nemoj cekati pravi trenutak stvori ga*

*za ljubav ne treba puno samo dvoje ljudi koji se vole*

♥ .always smile,no matter how broken you are.♥

✯...teško je voljeti nekoga ko nije tvoj, teško
je reći "PRIJATELJU", a misliti "NAJDRAŽI MOJ"...✯ nikad se nemoj
smijati onome ko zbog ljubavi gubi ponos, već onome ko zbog ponosa
izgubi ljubav, jer nije isto kada se čovjek nalazi u pustinji i kada je
pustinja u čovjeku...✯

..laješ o meni,ma nema veze..I PAS LAJE KAD NEKOG NEPOZNAJEEEE?!!! :D

٠•●☻ OtKAd wAS ZNAn JA wiRUjen U AnđELe ˙•٠•●☻

♥ Ja bi samo da se pojaviš, samo priđeš, samo zagrliš ♥

Moj život-Moja stvar! :)

Neke slike vremenom izblijede
Možda neke uspomene manje vrijede
Ali nije istina da prijateljstvo vremenom prestaje
Koga voliš zauvijek u srcu ostaje..


♥ ♥ ♥ ♥
♥ (●̮̮̃•̃) (●̮̮̮̮̃̃•̃̃) ♥
♥ /█\ ♥/█\ ♥
•○• ne znaju
oni što nisu sami..kako samoća zna da boli..kako tišina jezivo
vrišti...kada se gubi ono što se voli•○• •

Hvala ti što si me naučio da se sa bolom nosim. Hvala ti što si mi pokazao kako da se grijehom ponosim. Hvala ti što si me naučio da u laži verujem, hvala ti što si mi pokazao kako da osećanjima trgujem. Hvala ti što ni Zbogom nisi htio reći, hvala ti što će mi jos dugo iz očiju krv teći. Hvala ti za neprospavane i proplakane noći, hvala ti za suze i bes u samoći. Hvala ti što sada znam kako suze najlakše mogu poteći, hvala ti za sve, jer ćeš ti meni sutra hvala za iste stvari reći…


... Sebi dozvoli SVE samo jedno NE
da te IMA ko te NE ZASLUZHUJE..!

ako je grijeh to što volim te ♥
neka mi onda to nikada ne oproste ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Dovoljno je jedan tren da nekoga zavoliš
a premalo je cijeli život da tu osobu zaboraviš...

♥ ♥ ♥
Živi i ljubi i ne pitaj
kakav će ti život biti
i nemoj misliti da češ ljubit
ia da nečeš suze liti
Jer znaj:
JEDNOM SE LJUBI
JEDNOM SE DIŠE
JEDNOM SE ŽIVI
JEDNOM I NIKAD VIŠE!!

Ona je molila.
On je odbijo.
Ona je plakala.
On se smijao.
Ona je cekala.
On nije dosao.
Ona je otisla
A on tek tada shvatio koliko je volio.

Ne krivi sebe,ne krivi druge, jer shvatit ces jednom, zivot je pun,SRECE, BOLA I TUGE...

~*~Voljet cu ga dok sam ziva zbog rastanka ja sam kriva Svako ko voli zna kako boli i koliko je tesko ljubav naci samo ko pati moze da shvati sta u zivotu ljubav znaci~*~

‎:::Ne pati za ljudima iz prošlosti:::
:::postoji razlog zašto ti nisu sadašnjost:::

**..sto bilo je,sad proslost je..samo uspomene su ostale,dala bi sve da vratis se,al mozda bolje ovako je..**

Nema komentara:

Objavi komentar